duminică, 27 ianuarie 2013

Pulpe de pui cu sos de usturoi dietetic

                                                         




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
 M-am hotarat sa incerc si o serie de retete  mai dietetice, asa ca o sa le incerc in perioada urmatoare si o sa va arat si voua cam ce  a iesit. 
Astazi am pregatit Pulpe de pui superioare la gratar cu un sos de usturoi dietetic.
Am pregatit pe gratar un kg de pulpe superioare (8 buc) dezosate si date cu condimente (condiment pt. carnea de pui la plic, sare si piper). Sosul l-am facut astfel: o capatana de usturoi pisata, frecata cu 2 linguri de ulei de masline pana devine ca o maioneza. Am adaugat marar tocat, sare si iaurt cu 0% grasimi.
Este o masa foarte usor de pregatit si este delicioasa si pentru cei care tin diete.

Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu