miercuri, 6 martie 2013

Placinta cu ciuperci





Pentru placinta cu ciuperci pe care am facut-o aseara am avut nevoie de urmatoarele ingrediente:

+ un pachet aluat de foietaj (eu  folosesc Linco)
+ 1 kg ciuperci proaspete sau 800 gr. la conserva (de data asta am folosit ciuperci Pleurotus si au fost foarte bune)
+ 1 ceapa
+1 legatura ceapa verde
+1 legatura marar verde
+1 ou
+300 gr. cacaval
+ sare, piper

Mai intai am facut compozitia cu care am umplut placinta: am calit ceapa tocata marunt cu o lingura de ulei si cateva linguri de apa, pentru a se inmuia. Am adaugat ciupercile taiate marunt, sare, piper si mararul tocat marunt. Aceasta compozitie am tinut-o pe foc cam 15 minute fara sa mai adaug apa, pentru ca ciupercile oricum isi lasa zeama. Am lasat compozitia sa se raceasca cam 10-15 minute, apoi am intins-o pe foile de aluat. Pachetul de foietaj folosit a avut 2 foi a 400 gr. fiecare,asa ca mi-au iesit doua placinte.  Peste ciupecile intinse pe foaia de aluat am presarat cascavalul ras, apoi am rulat placinta ca o rulada. Am uns-o deasupra cu ou batut si am presarat mac.

Este un aperitiv delicios si consistent, indiferent ca o serviti calda sau rece ! 









 















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu