sâmbătă, 16 martie 2013

Prajitura cu visine








 Am facut o  prajitura cu visine la cererea expresa a unui bun prieten care este innebunit dupa prajitura asta si chiar mi-a iesit.
Desi nu este sezonul lor, am  cumparat visinele congelate din supermarket si le-am lasat sa se dezghete bine.

Ingredientele pentru prajitura cu visine sunt:

-10 oua
-2 cani zahar
-1 cana ulei
- 2 cani faina
- 700-800 gr. visine fara samburi
- zahar pudra vanilat

Se bat albusurile spuma, se adauga zaharul treptat si se amesteca cu mixerul. Se adauga galbenusurile pe rand si se amesteca cu mixerul pana cand apar bule in compozitie.
Se adauga si uleiul, se amesteca pana cand este bine incorporat si apar iar bule.
Se adauga faina si se amesteca cu o lingura. Aceasta compozitie se toarna intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu faina. Eu folosesc o tava dreptunghiulara mai mica putin decat tava de la aragaz.
Peste aceasta compozitie se presara pesmet, iar deasupra se aseaza visinele stoarse bine de zeama pe care o lasa.
Prajitura o bagam la cuptor, la o temperatura mai mare in primele 10 min, iar apoi la foc mediu cam 40-50 min.
Se presara zahar pudra deasupra si se taie rece.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu