sâmbătă, 23 martie 2013

Briose aperitiv cu verdeata si branza topita




Ar fi pacat sa nu profitam putin de perioada asta in care piata este plina de verdeturi de tot felul, bogate in vitamine si foarte bune pentru detoxifierea organismului dupa iarna.  
Asa ca am  facut Briose aperitiv cu verdeata si branza topita, un aperitiv excelent, consistent si foarte usor de pregatit.
Ingredientele de care am avut nevoie:
- 5 oua
-500 ml lapte
- 10-12 linguri faina
- cateva frunze de stevie, spanac si leurda
- 1 legatura ceapa verde
- 1 legatura usturoi verde
- 1 legatura marar
- 5-6 triunghiuri branza topita
- 150 gr. cascaval
- 1 pliculet praf de copt
- sare, piper

1.Ouale se bat bine, se adauga laptele si 5-6 linguri de faina.




2. Verdeata spalata si curatata se  taie marunt si se adauga peste compozitia pregatita initial.



     3.Se adauga si restul de faina, praful de copt, branza topita taiata bucatele si cascavalul ras. Se toarna compozitia obtinuta in forma de briose din silicon (eu am forma in forma de trandafiri) si se baga la cuptor aprox. 40 min. pana cand sunt coapte (eu incerc briosele cu un betisor de frigarui).






Pofta buna!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu