marți, 26 februarie 2013

Cosulet cu frisca si dulceata de afine





Cosuletele mele cu frisca si dulceata de afine  au iesit delicioase si au avut foarte mare succes.  Am combinat:

- un pachet aluat de foietaj
-500 ml frisca lichida
-un borcan dulceata de afine
-scortisoara macinata

Pentru a obtine cosuletul din foietaj am intins jumatate dintr-o foaie de aluat, am presat scortisoara macinata, am rulat foaia respectiva. Ruloul obtinut se taie felii de 1,5 cm grosime.
Fiecare felie obtinuta se va coace intr.o forma de briose, apasand-o si intinzand-o cu degetele foarte bine. Dintr-un pachet de foietaj am facut 25 de cosulete.
Cosuletele din foitej se lasa sa se raceasca dupa ce se scot din cuptor si se pune deasupra frisca batuta si dulceata de afine. Se poate pune deasupra dulceata de fructe de padure, zmeura sau oricare alta care este pe gustul nostru.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu